#Fitness

  • Deep WORK

    To trening funkcjonalny, atletyczny, prosty oparty na pięciu elementach: ziemi, drewna,ognia, metalu i wody, które z kolei symbolizują różne źródła energii. Charakterystyczna jest interwałowa budowa jednostki treningowej. Praca mięśni przebiega w warunkach beztlenowych, co czyni trening świetnym sprzymierzeńcem z walką ze zbędną tkanką tłuszczową.

    Więcej
  • Harmonogram

    Harmonogram zajęć - grafik od 5 października 2020r.

    Więcej
  • Opis zajęć

    Opisy zajęć oraz rodzajów ćwiczeń

    Więcej
  • Trening obwodowy

    Rodzaj treningu siłowego, w którym ćwiczenia wykonywane są tzw. obwodzie.

    Więcej
  • Full Body Workout

    Trening całego ciała, który jest wykonywany podczas jednej sesji ćwiczeń.

    Więcej
  • Trening metaboliczny

    Trening przyspieszający pracę metabolizmu, a tym samym spalania tkanki tłuszczowej przy minimalnym nakładzie czasu.

    Więcej
  • ZUMBA

    Zajęcia taneczne inspirowane połączeniem elementów tańców latynoamerykańskich oraz elementów fitness.

    Więcej
  • ABT

    To program ćwiczeń ukierunkowany na brzuch, uda oraz pośladki. Trening ten oparty jest na ćwiczeniach aerobowych, których zadaniem jest poprawienie jędrności oraz wyglądu tych konkretnych części ciała.

    Więcej
  • Shape & atak na brzuch

    Zajęcia zawierające odpowiednio dobrane ćwiczenia kształtujące mięśnie całego ciała. Wykorzystywane są przy tym takie akcesoria jak: hantle, piłki, sztangi, stepy. Zajęcia składające się z sekwencji ćwiczeń ze zmienną intensywnością, zbudowane na zasadzie interwałów. Część „cardio”, czyli intensywne spalanie w miejscu (trucht, pajace, skakanka itd.) przeplatana jest z częścią „shape” (przysiady, wypady, skłony itd.). Efektem treningu jest wzmocnienie i ujędrnienie mięśni ud, pośladków oraz brzucha, a także pleców, ramion i klatki piersiowej. Zajęcia te wpływają na redukcję cellulitu i wyrzeźbienie sylwetki.

    Więcej
Powered by Quick.Cms | Design ProjektGraficzny.com